Maksuehdot
Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä, ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.
Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot (In English)
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtääntai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.
HUOM! BendyFi Oy:llä ei ole kaikkia yllä mainittuja maksutapoja käytössä
Toimitusehdot
BendyFi Oy:n Bendy.fi -sivustolla sovellettavat osto-, tilaus- ja toimitusehdot.
Toimitusaika
Toimitusaika on 7-15 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Kampanjoiden aikana toimitus on suurista tilausmääristä johtuen 10-21 arkipäivää. Saat kuitenkin sähköpostiisi seurantatunnuksen jo tilausta seuraavana arkipäivänä, mutta käsittelyyn saattaa mennä normaalia pidempi aika. Pidätämme kuitenkin oikeuden varaston loppuunmyyntiin, joka voi pidentää luvattuja toimitusaikoja. Toimitusaikamme ovat viitteelliset. Mikäli tilattu tuote myöhästyy tai on tilapäisesti loppu, ilmoitamme siitä asiakkaallemme tilauksessa olleisiin yhteystietoihin. Mikäli sinulla on kysyttävää liittyen tilaukseesi tai toimitusaikaan, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@bendy.fi
Tilaus ja tilausvahvitus
Tilaamasi tuotteen/tuotteiden tiedot voit tarkastaa automaattisesta tilausvahvistuksesta, jonka saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilauksen tehtyäsi. Mikäli tilauksessa on jotain epäselvää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@bendy.fi. Asian nopeuttamiseksi pyydämme ilmoittamaan myös tilausnumeron sekä nimesi sähköpostiviestissä. Tilauksen muuttaminen ei aina ole mahdollista, koska olemme saattaneet jo postittaa tilauksesi, mutta asiakaspalvelumme kuitenkin aina tarkastaa onko muutos mahdollinen.
Toimitus ja toimituskustannukset
Meistä riippumattomia lisäkuluja voi aiheutua, mikäli valitsette vaihtoehtoisen toimitus- tai maksutavan (esim. osamaksu). Tilaukset toimitamme kotiinkuljetuksella. Posti soittaa Sinulle tai saat siitä viestin tilauksessa ilmoittamaasi puhelinnumeroon sopiakseen sopivan toimitusajankohdan. Mikäli et saa soittoa postilta, ole yhteydessä postin asiakaspalveluun.
Huomioithan kuitenkin, että vastaanottamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus.
Käytämme kuljetuksessa ainoastaan Postia. Varmistathan osoitetietojen oikeellisuuden tilausvaiheessa. BendyFi Oy ei ole vastuussa asiakkaan virheellisesti antamaan osoitteeseen toimitetusta tuotteesta.
Vastaanottamaton lähetys
Vastaanottamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus, vaan se katsotaan sopimusrikkomukseksi ostajan puolelta. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 25,00€ posti- ja käsittelykuluja. Verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvauksia aiheutuneista kuluista sopimusrikkomuksen johdosta. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28 §).
Palautusoikeus
Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, voit palauttaa sen maksutta 14 vuorokauden kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja täysin myyntikuntoinen. Jos nämä eivät täyty tai tuotteessa on esimerkiksi kolhuja, lommoja tai tuote on maalattu - emme voi hyväksyä palautusta. Jos haluat paluttaa tuotteen veloituksetta sinun pitää viedä se Postin toimipisteeseen. Jos haluat että asiakaspalautus noudetaan kotioveltasi samaan tapaan kuin olemme toimittaneet sen sinulle, palvelun hinta on sama kuin kotiinkuljetuksen sisäänkannolla 25€. Tuotteen mukana tulee olla kirjallisena tiedot tilaajasta, tilausnumero, osoite, oston päivämäärä, sähköposti, maksutapa ja palautuksen syy. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 30 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta.
Jos haluat palauttaa tuotteen sinun tulee lähettää viesti sähköpostitse asiakaspalvelu@bendy.fi, saat sähköpostiisi tarkemmat tiedot asiakaspalautuksesta.
Palautus tehdään aina samalle maksutavalle kuin mistä tuote on maksettu. Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun, ilmoitamme laskun muutoksista suoraan laskuttajalle tuotteen saapuessa takaisin varastollemme. Palautusta ei voi lähettää postiennakolla. Palautusta tehdessäsi voit paketoida kaikki palautettavat tuotteen samaan pakettiin, vaikka ne olisi lähetetty erillisissä paketeissa. Palautuksessa kestää n. 1-3 viikkoa, koska palautuslähetykset tulevat 2. Luokan lähetyksellä ja kootusti viikoittain. Saat ilmoituksen, kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, ota yhteys asiakaspalveluumme. Jos palautat tuotteen postin kautta, muista ottaa postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.
Reklamaatio
Mikäli sinulla on tuotteistamme jotain reklamoitavaa, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@bendy.fi. Laita sähköpostiin tiedot tilaajasta, tilausnumero, oston päivämäärä, osoite, sähköposti, maksutapa ja reklamaation syy. Reklamaation käsittelyä auttaa ja nopeuttaa, jos pystyt toimittamaan kuvan kokonaisesta ostokuitista. Laatutyöskentelyn tueksi tarvitsemme 3 kuvaa viallisesta tuotteesta: kuva kokonaisesta tuotteesta sekä lähikuva ongelmakohdasta. Otamme aina reklamaatiotuotteet palautuslähetyksinä takaisin. Lue kohta: Palautusoikeus.